لوازم یدکی ام وی ام لوازم یدکی لیفان لوازم یدکی چری لوازم یدکی جیلی لوازم یدکی جک لوازم یدکی برلیانس لوازم یدکی دانگ فنگ لوازم یدکی ولکس مــــاشــــــــن چیــــــنــــــــی
گیربکس ام وی ام گیربکس لیفان گیربکس برلیانس گیربکس جیلی گیربکس جک
سبد خرید
۰ ریال
معرفی و آشنایی با خودرو تیگو 8 پرو

معرفی و آشنایی با خودرو تیگو ۸ پرو

دراینجا می خواهیم به معرفی و آشنایی با خودرو تیگو ۸ پرو بپردازیم ،این خودرو دارای موتور پرقدرت،طراحی جذاب ،امکانات و تجهیزات رفاهی متناسب می باشد.

تیگو ۸ پرو :

چری تیگو ۸ پرو درواقع (فیس لیفت) نسل اول تیگو ۸ می باشد که در سال (۲۰۲۰) به بازارهای جهانی معرفی و نمایان شد و تا الان در بازارهایی چون چین، برزیل، خاورمیانه و .. بعنوان لاکچری ترین محصول این کمپانی عرضه ‌شد.

تیگو ۸ یک خودروی شاسی بلند درابعاد بزرگ با توانایی حمل هفت سرنشین می باشد که مدل جدید آن با پسوند (پرو) اخیرا راه اندازی شده تا با پیشرفت های خود در قسمت های مختلف،به تقویت مدل این خودرو کمک کند.

خودروی چری تیگو ۸ که درگذشته با نام چری (تی ۱۸) معرفی می ‌شد،به نوعی بزرگترین عضو خانواده ی (تیگو) به حساب می آمد که از نظر اندازه و با توجه به نامگذاری خودرو ،در یک کلاس بالاتر از خودروی چری تیگو ۷ قرار می ‌گیرد که چند سال است شاهد حضور آن در کشورمان هستیم، ولی الان تیگو ۸ پرو برای عرضه در کشور خودی نشان داده است تا در مقابل رقیب های تازه وارد کشورمان قرار گرفته و نمی گذارد که بازار خودروهای چینی از دست مدیران خودرو و چری خارج شود.

معرفی و آشنایی با خودرو تیگو ۸ پرو که شرکت مدیران خودرو قصد فروش آن را به مشتریان دارد، دارای پیشرانه ی (۱.۶ لیتری) چهار سیلندر توربو شارژر می باشد که میتواند خروجی با قدرت( ۱۹۷ اسب بخار) را در محدوده ی ۵۵۰۰ دور بر دقیقه تولید نماید.

با ورود ماشین های بروز و جدیدی چون فیدلیتی و دیگنیتی عرضه ی تیگو ۸ پرو نیز میتواند بازار خودروی کشورمان را تنوع بیشتری ببخشد و یکی از انتخاب های جدی مشتریان برای خرید یک ماشین جدید و پیشرفته باشد.

معرفی و آشنایی با داخل خودرو تیگو ۸ پرو

داخل اتاق (کابین) تیگو ۸ پرو، کاملا بروز و پیشرفته طراحی شده است که چیزی از ماشین های اروپایی کم ندارد. طراحی داخل اتاق(کابین) تیگو ۸ پرو به خوبی اثبات کرده است که چینی ها پیشرفت منحصر به فردی در طراحی خودروهای خود داشته اند.

در مقابل راننده، فرمان با فرم (دی کات) یا همان فرم ته صاف مشاهده می شود که بیش تر از همه در ماشین های اسپرت استفاده می شود و پشت آن هم میتوانیم صفحه نمایشگری کاملا دیجیتال را مشاهده کنیم که اطلاعات خودرو و میزان سرعت و دور موتور را در اختیار راننده ی ماشین قرار می دهد.

در بالای کنسول مرکزی هم ال سی دی سیستم سرگرمی راشاهد هستیم که عملا به صفحه ی کیلومتر چسبیده است.

کلید های فیزیکی درکنسول مرکزی اکثرا حذف شده و بیش تر از همه کلیدهای لمسی در کنسول مرکزی و بر روی کنسول ابزار را شاهد هستیم.

پیشنهاد: محصولات لوازم یدکی چری

معرفی و آشنایی با طراحی خودرو تیگو 8 پرو

معرفی و آشنایی با طراحی خودرو تیگو ۸ پرو

در بخش جلو ،چراغ های اصلی قاب های کوچکی دارند و با چراغ های مخصوص بروز طراحی شده اند و زیبایی مخصوص به خود را دارند و بین آنها نیزیک جلو پنجره ی بزرگ قرار گرفته است.

دربخش عقب نیز طراحان ،با چراغ های LED ،طراحی های چشمگیر و جذابی را نیز انجام داده اند.

معرفی و آشنایی با امکانات خودرو تیگو ۸ پرو

ازامکانات و تجهیزات تیگو ۸ پرو ،نخست در بخش امنیتی میتوان به ایربگ های ایمنی برای سرنشینان جلو ،ایربگ های پرده ای،ایربگ های جانبی و یا حتی ایربگ های ایمنی برای زانو های سرنشینان نیز اشاره کرد که می تواند امنیت مسافران را تامین نماید.

در کنار این موارد،امکانات ایمنی دیگری نیز هستند که بر روی این خودرو نصب شده اند که میتوان به توزیع کننده الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم ترمز ضدقفل ABS، سیستم کنترل کشش،سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، ترمزکمکی،سیستم کمک حرکتی خودرو در شیب های رو به بالا و یا کنترل حرکت خودرو در سراشیبی اشاره نمود.

تجهیزات و امکانات کمک راننده و یا فناوری های ایمنی آن میتوان به سیستم هشدارنقاط کور،دوربین ۳۶۰ درجه،سیستم نظارت برفشار باد لاستیک ها،سنسور پارک،ترمز پارک برقی،کروز کنترل،چراغ های مخصوص روز،سنسور باران سیستم ورود بدون کلید یا حتی چراغ های تمام LED و استارت دکمه ای آن اشاره نمود که از امکانات تیگو ۸ پرو به شمار می روند.

موتور چری تیگو ۸ پرو چیست؟

موتور چری تیگو ۸ پرو به یک موتور چهار سیلندر ۱.۶ لیتری توربو شارژ مجهز است که میتواند حداکثرقدرت ۱۹۷ اسب بخار را تولید کند.گیربکس به کار رفته بر روی آن هفت سرعته اتومات دوکلاجه می باشد که وظیفه ی دریافت و ارسال نیرو به چرخ های جلو را برعهده دارد.

آشنایی با خودرو تیگو ۸ پرو :

مصرف سوخت این خودرو بیرون از شهر (۵.۷ لیتر) ، داخل شهر (۸.۶ لیتر) و در حالت ترکیبی (۶.۸ لیتر) در هر ۱۰۰ کیلومترمی باشد.

چری تیگو ۸ پرو جزو کامل ترین خودرو های بازار کشورمان از نظر تجهیزات است.

همگام با بازارخودرو های جهانی، کمپانی چری قصد دارد تا محصول جدیدو بروز خود را با همکاری شریک قدیمی خود یعنی شرکت مدیران خودرو، در بازار کشورمان هم عرضه کند و اخیرا خبرهای زیادی در رابطه با ورود این خودرو به بازار کشورمان شنیده ایم که میتواند خبر خوبی برای ایجاد تنوع در بازار خودروی کشورمان و عرضه محصولات بروز در بازار کشور باشد.

برند خودرو Chery

برای مشاهده : قطعات گیربکس چری

پاسخ دهید